Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Hoe werkt het ?

100% Veilig betalen

Je aankopen betalen doe je online via Maestro, Mastercard, Visa of iDeal. Deze  online  betalingen verlopen in een streng beveiligde omgeving. Hiervoor werken wij samen met een externe partner (Europabank) die gespecialiseerd is in volkomen veilige betalingen via het internet.

Je kan ook betalen via bankoverschrijving op ons rekeningnummer IBAN BE65 6714 1954 6996 met BIC EURBBE99, met vermelding van uw ordernummer. Hou er wel rekening mee dat een betaling  per bankoverschrijving enkele dagen verwerking nodig heeft alvorens wij het geld ontvangen. Hierdoor verloopt de verzending ietsje trager.

Wanneer uw betaling is geslaagd, ontvangt u eerst een automatische bevestigingsmail. De bestelling wordt nadien door ons gecontroleerd. Als uw betaling en bestelling is goedgekeurd, dan ontvangt u van ons een bevestiging die uw bestelling definitief maakt.

Als je online betaalt via Maestro, Mastercard, Visa of iDeal, dan hebben wij direct een bevestiging van uw betaling. Als je betaalt per bankoverschrijving dan komt de bevestiging over het algemeen binnen 1 tot 3 werkdagen.

Meer info over betaling, klik hier.

Verzending

Van zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je pakje zorgvuldig verpakt en verzonden. Je kan je pakje zowel thuis als op een ander adres laten bezorgen. Geef dit gewoon even aan bij de bevestiging van je bestelling.

Meer info over verzending, klik hier.

Leveringstermijn

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

 Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt het pakketje opgestuurd. De meeste artikelen zijn bij ons voorradig.  Leveringen in België worden via Bpost binnen de 3 werkdagen geleverd.  Voor leveringen buiten België rekent u best ongeveer 5 werkdagen.  Is uw bestelling uitzonderlijk toch niet op voorraad, dan brengen wij u daar zo vlug mogelijk van op de hoogte.

Je kan het pakje laten afleveren op een ander adres dan jouw standaard-adres. Je kan dit adres kiezen of ingeven tijdens je bestelling, op het scherm waar je bepaalt waar het pakje moet afgeleverd worden.

Meer info over de verschillende mogelijkheden van levering, klik hier.

Retourneren, annuleren en ruilen

In onze webwinkel heb je recht op de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen.

Je kan je bestelling bij Studio VI retour sturen. Om het retourneren van de goederen snel en correct te laten verlopen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en mailen naar hello@studiovi.be. Wij sturen je vervolgens per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping. Vervolgens stuur je de goederen terug naar Studio VI, Villerslei 222, B-2900 Schoten.

Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling terugkregen, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug middels overschrijving. Enkel de directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening.

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn.  Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking.

Meer info over het herroepingsrecht, klik hier.

 

MODELFORMULIER VOOR HERROEPING

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)  -

Aan   Studio VI, Villerslei 222, B-2900 Schoten//hello@studiovi.be:

  - Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)

  - Besteld op (*)/Ontvangen op (*)

  - Naam/Namen consument(en)

  - Adres consument(en)

  - Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

  - Datum

  - Bankrekeningnummer (voor de terugbetaling)

 (*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

 

Klachtenbehandeling

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn.  Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via hello@studiovi.be. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
 
Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd.  Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u vanaf 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentgeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.

Nieuwsbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief

Veilig betalen